úterý 21. června 2011

Tak konečně! (aneb poslední novinky o Miss Micci)

Tady Frodo, kocour. Pamatujete si ještě na mě? Už jsem se Vám dlouho neozval, to je fakt. Ale vždyť to znáte - je to o prioritách :-)
Nicméně, dnes nemohu jinak, než vám napsat, co je nového. Do včerejšího dne jsem tady totiž na to psaní byl sám, ale dnes ráno jsem získal skutečně super pomocníka. Tedy přesněji řečeno, pomocnici. No nebudete tomu věřit, ale Miss Micci už to u vás tak nějak nebavilo, a tak se rozhodla vydat se sem k nám. Já už jsem jí říkal dlouho před tím, ale ona pořád že ne, že nemůže, ... a že ji Páníček zbožňuje a nemůže bez ní být, bla bla bla. Jasně jsem jí říkal, jak je to tady super a že ji tady bude milovat každej kocour, protože ona je prostě "boží", ale pořád si nedala říct. Až do včerejška!
Věděla, že Páníček s Paničkou pořád sledují, jestli je i přes svou nemoc šťastná, a tak se včera musela trošku překonat a nenechat se drbat na bříšku jako obvykle. Také musela předstírat, že má potíže s dýcháním. A ... zafungovalo to. Pak už to šlo ráz na ráz. Jeli k té mladé sympatické paní doktorce, jedna malá injekce a Miccinka to už dlouho neprotahovala.
No a teď ji tady máme u nás. Je fakt krásná a strašně chytrá. A slíbila mi, že mi pomůže u nás v redakci, takže se snad i vy dočkáte dalších článků trochu rychleji.
I když teď mě napadá, že by se mohla jen nechat fotit a naše články by šly na dračku - no podívejte se, je to fakt Kočka...

Žádné komentáře:

Okomentovat