středa 9. prosince 2009

Tak to jsme my, kocouři!

Prý že kocour neumí psát!

Tak to mě teda rozesmálo :-)))) A co si jako myslíte, že děláme sami doma, když Páníšek odejde? Televize je taky zábava, to je fakt, ale už to nějak není co to bývalo. Těžká komerce... Prý, že by kočky kupovaly Whiskas!?! No ani náhodou! Ale to jsem odbočil :-)

Zkrátka: Kocour umí normálně psát a číst a mluvit a ... tvořit. Jako každý normální člověk. Tedy, až na to tvoření, že? Co člověk někdy dokáže "vytvořit", to je tedy někdy síla. Pamatujete na ty malovaný krávy po Praze? To by mě v životě nenapadlo. Mimochodem, taky jsem si chtěl nějakou koupit, ale jenom proto, aby už zmizely z Prahy. Já tedy krávy rád, ony to tedy vůbec nemají jednoduché v těch dnešních velkovýrobách. To jsme na tom my kocouři ještě celkem dobře, to teda jo... Ale to jsem zase nějak odbočil :-)

Takže: Protože umíme psát, tak si normálně mailujeme a chatujeme a teď i blogujeme. Teda když si zrovna netelefonujeme, protože to je trochu lepší. Ale Páníšek má pak nějaké poznámky k telefonnímu účtu - já tomu moc nerozumím, ale asi to nějak posledně souviselo s tím, když jsem celé dopoledne telefonoval s Micckou. Teda to vám řeknu, to je teda kočka, tak Miccka. Má dvě "cc", protože to je nějaká bývalá modelka, nebo co. Snad prý vyhrála nějakou soutěž krásy. No, já jsem úplně mimo, když si voláme... Ale to jsem už potřetí nějak odbočil :-)

Tak teď ale vážně. Budeme Ti tu, laskavý čtenáři, občas psát, co je nového v kocouřím a v tom lidském světě. Já to budu tak nějak moderovat a kamarádi mi budou pomáhat.

Mně říkají Frodo (po tom z Pána Prstenů - to je jasné) a kámoši jsou Sam, Beník a Julián, zvaný Julda (to je teda poděs, ale mám ho taky rád).

Tak zatím se mějte, jak si zasloužíte a mějte rádi zvířata!

Žádné komentáře:

Okomentovat